BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

masa itu emas..


Get your own Digital Clock

Sunday, January 31, 2010

aku da nak pindah...

..bukan aku x suke umah aku skunk nie...


seyess...
inilah umah yg aku duduk so far x de membawa masalah pada aku kecuali beberapa perkara yg bley diabaikan...
yg penting isi2 umah nie (penghuni la) memang bezz...
walaupon derang tua dari aku dalam 4 taon la...
aku rase cam secure n hepi tinggal ngan derang...
maaf akak2...saye sayang akak2 sume tapi saye rase saye kene duduk ngan kengkawan saye..
bab ty akak2 da nak koas....tinggal saye ngan mbak yg da suam2 kuku ngan saye...
x mo la...lg pon mane la tau kan...saye ley dapat bantuan pelajaran dari mereka...
hehehehehe...top2 derang tuhh...
lagi pon duduk sesame batch nie,,
lagi senang kalo ade program kea...
x de la g n blek sengsorang..
lagi2 lak waktu malam...
bahaye tok owang pompuan kott..
lagi2 kat negara orang yg kite x taw sngat niehh...

bersalah giller...

memang la...
akak2 tue bagi jea aku pindah..
tapi jauh di sudut hati yg dalam aku taw derang sayang sgt sayang kat aku tuhh...
kalo bley x nak aku pindah....
hehehehhe...
perasan japp...
tapi tue la....
aku punye rase besalah sampai aku x bagi taw derang pon lagi yg aku da nak pindah abes bulan 2 niehh.....
betul x tindakan aku nie haa...???
aku nak spend mase ngan derang mase2 akhir niehh.....
tapi...derang nie last sem lakk...busy memanjang...
tapi tue bukan salah derang la...
salah u kite owang niehh...hehehhe
ske ati aku jew...
hurmmm,,,
aku betul2 rase besalah n sayang derang sangat2....
seyess....
nak spent my whole time ngan derang...
bab later x tentu dapat lepak2 da....
x penah kott aku jumpe senior yg baekk la...
x de la buli aku...
ngeh3...
aku kott yg buli derang....
tapi itu x bermaksud aku jahat...
aku baekk la...
cume derang terlebih baekk..
hehehhehe....
bile nak bg taw derang ekk..
ble aku da betul2 nak pindah masuk umah tue kott....
aku da bg taw sowang akak niehh....
dia cam tekilan gak kutt...
akak tue sangat baikk kott...
sume bende dia aku amek...
hehehehehe....
dia cam x kesah ponn.....
cume bile.......
aku nak jd adik ipar dia jea yg dia x bagi....
hahahhahaha..

camne nieh...

umah tue aku x sure camne upenye nanty...
kite tengok n lihat jea la...
hope jd cun cam aku la...
hehehehehehe...
aku nak cat blek aku warna coklat...
tapi kawan aku cakap jgn yg gelapp..
biar terang skett..
betol gak..
kang tido memanjang aku...
hehehhehe....
cam rase nak warna coklat gakk...
tapi tengok dulu la pilihan yang ade...
kan2...
hurmm..
perabot....
x de agy.....
tapi aku da ade lemari...
so tinggal katin meja stadi la...
kapet ble2 leyy beli....
banyak nye nak blanje.....
x temasuk duet nak byr kat kampus aku agy....

isk,,,

tadi da bayar da sket duet umah...
15 juta kott....
banyak gile.....
iskk...
ketar tgn aku...
kaye giller r tuan umah tuehh....
sekelip mata kott....
dapat 15 juta.....
tadi da sain cam resit tanda bayar la....
hurmm...
idop dalam kesempitan laa kiteowang pasniehh.....
gamba umah aku tuhh nnty aku letak...skunk x de agy...
tunggu dia renovate dulu baru amek gamba...
memang la umah akan datang nie x sekeren umah lame aku nieh...
tapi asalkan kiteowang kompak...
aku rase no hal la.....
n aku yakin...kami mampu...
setelah byk dugaan n halangan....
insya-Allah.......

~s.a~



ketar kot nak sign niehh... nie la resitnye

15 juta......hurmm....

0 kata2 anda...: