BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

masa itu emas..


Get your own Digital Clock

Friday, January 29, 2010

hal yg menjadi masalah

..nie memang satu hal la..
u aku nieh slalu jea ade masalah...
x abes2 nak memeningkan idop aku yg memang da pening nieh..
dari masalah kuliah sampai la nak exam sampai la kuar result sampai la aku nak blek cuti...
masalah x abes2...
isk,,tapi nak wat camne...
inilah realitas kehidupan kat sinie...
nak x nak,, terima la...
tapi tue la...
mulut x gheti2 nak stop membebel sal bende niehh....
yg aku jadi lebih pening n bermasalah,, ialah cuti aku akan semakin pendek bab aku kene blek awal la......
nape nak kene blek awal???
bab aku kene daftar untuk sem baru...
isk,,kalo aku redah jea x daftar bley x???
eh,,aku tolong jgn merepek bley x???
apela...x daftar camne nak masuk kuliah...
tapi....cuti walau sehari amat bermakna dalam idop aku...
dalam sehari tuh...
mcm2 aku ley wat...
dari bangun tido, makan, tengok tv, makan, tido lagi......
setakat dok kat sinie x de pe pon aku ley wat...
makan ayam goreng special tiap2 arie adela...
tau x pe tuhh???
pecal la.....hehehe
eh,,jap2...
asal owang lain cam x d maslah jea kat sinie...
kea aku memang ske cari masalah ngan tempat aku blaja nieh....
kompius jap..
hurm,,derang cover line kott...
wat2 cam x de maslah tapi ade jea...
cehh,,positif tuhh....
ok,,sambung blek sal masalah aku niehh...
sal cuti jd pendek..
camne ekk aku nak auta so cuti aku jd panjang....
hurmm,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,(thinking)
arghhh.....pening gile aku fikir...
(ceh,,sebenarnye x de la pening sgt...bkn masalah negara ponn....)
ha.....aku x kire....aku nak blek 21 gakk...
flight malam...baru heaven...
ehh....jgn melalut dulu...
fikir sal bende yg daftar2 tuhh dulu..
hurmm,,,aku kompem masalah akan timbul time daftar..
besela...system x betoll....ngeh3...
ble la nak maju...
cam adela member aku cakap..
(berangan sebenarnye)....
kalo bley gne on9 tok amek result n daftar...
kan bezz...
hehehehe.....cam tunggu ayam jantan bertelur kott...
wahh,,,pesimisnyer aku....
tapi x rase kea cam betul jea???
hehehehe....
isk....
masalah lagi...dengar2...kalo amek shortsem...bayaran untuk 1 sks da naik dari
500k kepada 750k...
isk....
biar betull...
mane nak korek duet??
ingat aku blek umah aku kat sinun tue naik angkot ape bayar just 1.5k....
isk......
skunk kepala aku da pusing....
nnty ade midnight sale kat t.a nak kene gne duet lagie..
hehehhehe..yg tue penting tuhh...
x ley tangguh2....
cube bayangkan.......
kalo subjek tue 1.2 sks...da berape tuhh..
cube kire....
isk..lambatnye korang nieh...
900k laa...
isk,,korang nieh,,math mod mase spm dapat bape nieh...kire simple pun lambat...
hehehehehehe....
tue belum pandaftaran lagi..kalo pendaftaran tuk budak asing cam aku nieh...500k x silap...
wah...
kayenye u aku nieh time short sem....
tapi yg miskinnye aku la...
bertambah masalah dalam idup aku.......
nie baru masalah ngan u aku...
punye la banyak dia link ngan idup aku secara total...
isk...
ade solusi x???
aku da buntu.....
aku da x de idea da...
pokoknya aku nak blek lambat....
tapi dalam masa yg sama aku nak daftar gak...
hehehehhe...
korang jugak cakap nothing is impossible kan????
so,,cube la bagi aku sket cara yg tebaek punye....
hehehehhehe

~s.a~

ayam jantan bertelur??mungkinkah??

0 kata2 anda...: