BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

masa itu emas..


Get your own Digital Clock

Saturday, January 30, 2010

sebuah kisah...

idup nie x complete kalo x kaco owg kan...

kalo dapat kaco owang baru r syok...
same la ngan si a niehh...ske gle dia bler dapat kaco si b nieh...
bez o si a kate ble kaco si b nieh..
ermm...lame gak la insiden kaco mengaco nie berlangsung...
sampaikan yang si b nie lakk,,dia pon layan gak si a niehh..
cam hepi la bler si a nie ade...
x de la boring katenye.....
cehh...taw jea aku story nie kan...
x taw aku wat2 taw ekk...
haa,,sambung blek...
pastue aku rase la derang nie cam da semakin rapat...
ceh,,bahase n gaye percakapan pon cam da bebas sket...
x la malu2 cam memula dulu tuh..
x silap aku insiden kaco mengaco nie sekadar berlaku di ym sahaja...
x lebey dari itu..hehehehe
dun worry...
satu mase tuh,,
tetibe si b nie da jd busy bab byk keje la katenye...
so,,si a nie tinggal la sengsorang x de orang yg ley dia kaco...
tapi dia still try kaco si b gakk..
kadang2 si b layan kadang2 x..
itula yang aku dengar2 menurut sumber yang memang bley dipercayai...
cewahhh.....
haa,,,kan tadi aku da cite si b nieh kan busy,,
so,,si a nie slalu la cam terase ati ngan si b nieh...
satu hari,,nak jadikan cerita..
si b niehh demam..
mase tuhh dia memang da lame x contect ngan si a nieh..
rindu kott,,dia pon contect la si a nieh..
wahh,,si a layan jea la kann..
walaupun sedih bab si b da lame x kaco dia...
pastuh,, dalam 2 or 3 ari berselang..
si a nie ym la si b nieh...
dan2 si b nieh truss offline...
apelagi....
si a ngan hati yang terhiris2 (kan da memang terhiris)
so cam kene tambah asam limau laa...
tuh,,,dia punye tahap kepedihan...
anta la mesej kat si b niehh...
ayat abes sedih gler la...
hahaha...
masuk adengan merajuk2 lakk..
layan jea la ekk si a niehh..
haa,,,si b ngan rase besalah nye trus la pujuk si a nieh...
tapi aku rase la si a nie cam da memang terase ati abes kot..
dia still cam x layan si b la...
sampai si b suh buang dia dari ym list si a...
baru la si a bg respon...
dia cakap,,kalo x silap aku la....
..dia da x nak kaco si b da...tapi dia x nak buang si b dari ym list dia....
iskk..aku da pening ngan budak 2 ekor niehh...'
tah pape...
si a ingat si b nak pujuk dia lagi...
so,,dia cam jual mahal sket la....
cehh...
tapi upe2nye si b wat x taw jea kat dia...
wakakakaka,,,,
aku da tegelak besau da niehh.....
hurmm,,,seyes...
sampai skunk...still aku x taw ape jadi..
yg aku taw derang still x tegur menegur la...
walau rindu mane si a nak kaco si b nieh....
x kan dia nak kaco lagi kan kalo owang da x layan...
hurmmm....
tapi,,,,,,,
aku x taw la ape yg bakal tejadi pada mase depan...
kut2 derang nie bleyy jd cam dulu lagi kan..
pada aku la...semuanya terserah kat si b kutt..
pujuk jea la si a tuhh...
sian aku nengok...
iskk...
baru aku taw n paham phrase...
simple thing can make us laugh...ehh,,,bukan change kea...
iskk,,pape la...
ehh,ade kea phrase tuhh...
kalo ade,,, ape kaitan ngan cite niehh...???
hehehehe..
korang pikir la sendiri ekk...
aku pon nak taw gak ending si a n si b nieh..
hope dapat kaco mengaco blek kott...
hurmmm...
macam2 bebudak zaman ini....
ty,,kalo aku da taw endingnye...
aku cite kat sinie....
rite now...aku kene isi ulang tenaga....
hehehehe.....

~s.a~


0 kata2 anda...: