BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

masa itu emas..


Get your own Digital Clock

Tuesday, February 9, 2010

hepikah......

tol la cakap kawan aku.....

nak puaskan ati sume owang bukan senang...
ceissshhh......macam la dia try puaskan ati sume orang ponn...kan x de mase langsung tok ketik ym
apelaaa....
but da main thing here is...ati sape yg aku x puaskan niehh...
hohohoho.....
atie aku la kott....aku kan orang gakk....
ehh,,kamu...stop talking nonsense ekk....
campak dalam sg itam kang baru taw....
hoh...aku yg x puas ati ngan member aku nieh...
ek ellehhh....setakat busy tah wat pea tuhh...
x kan x de mase langsung tok ketik ym tuhh...
bual2 japp...mbeekkk toll la...
aku bukan nak dia doploh pat jam ketik ym ponn...
tapi....b4 niehh...bleyy je lakk...
aku pon stadi gakk bro....
susah gak kot....
exam slalu gak dari kamu....
ade jea mase tok kamu....
hohohoho....
berat sgt kott permintaan aku niehh....
dulu aku slalu gakk cari dia time buhsan2....
nie....aku da tukar bidang da....
buhsan2 jea aku g kuar perabeh duet...
hoh,,mak n ayah,,jgn salahkan saye kalo slalu mtk duit...
salahkan dia tuhh...
hahahahhaha....
kurang sopann lahh aku...
jap2..ade cte mnrk wat aku...
kan aku x puas ati kat dier...
so aku pon survey2 la ym dia niehh...
pastuhh aku terbace la mende niehh...
ari tuehh member aku nie la..
dia tue tige suku gakk tuhh...
kompemm!!!!wakakakakka....
ade kea dia post kat wall dia kate dia nk kawen 29 feb nie....
hehehhe..rate2 aku nengok yg komen tuhh pompuan...
wakakakaka...
ramai peminat yea ko niehh....
yg aku heran...kat ym x de mase kott tok aku...
alih2..kat fb bley lakk dia layan....
hohohoho...
angin aku....
tp x pea..
kawan kan...marah2 gane pon..tetap kool gakk...
hehehe..
sambung cite...
upe2nye ade minah nie minat kat dia...
cam alim la penampilannyer...
kwn dia tyme skola agame aritue kott...
haa,,x kisahla....
pokoknye....
minah tue da jeles....
hahahhaha..
tp bile da taw mamat tue memain jea yg sal kawen tuhh,,,minah tue epi blekk kott....
wakakaakkaka......
aku sengeh2 jea la bce konversation derang niehh...
yg member aku nie lakk ske layan lgu lame2.....
dia letak la kat wall dia...
minah nie cam kate la yg member aku nieh ske lagu lame dari dulu x berubah2..
hehehehhehe.....
ade kisah lame upenye derang niehh..baru aku taw.....wakakakaka....
bro,,kisah lame chat kat ym r...
x ya la post kat fb...
sume owang taw....
hehehhehehehehe.....
pompuan tuhh siap kate..
dalam ati dia hanya tuhan yg tahu bile member aku nanye, dia jeles kea....
wakakakaka...
da masuk ayat jiwang...
bulu mata aku da meremang da niehh...
hahahahhaha....
adoyaii...
banyak gelak....
ilang lak ilmu genetika aku kang...
iskk,,,,
suda2 cite sal member aku nieh...
ble bace bende tuhh,,
x jd aku marah kat member aku niehh...
dia busy bab tue kott....
hahahha...
ok la...
aku terima la alasan kamu bro....
aku ucap gud luck...
jgn time ko keciwa ngan dia ko dtg ym aku da....
kompem aku kelat nak layan ko da.....
wakakakakkakaka.....

~s.a~

0 kata2 anda...: